Algemene voorwaarden
Levertijd en verzenden
We proberen altijd binnen 1 á 5 dagen de bestelde producten te leveren. De persoonlijke aanvragen voor producten, zoals vermeld op de homepagina, "veel is mogelijk, alles bespreekbaar" kunnen een langere levertijd met zich meebrengen. Dit gaat altijd in onderling overleg, via de mail met elkaar. Daarnaast heb ik, zoals zichtbaar is in de webshop, bijna alle producten op onbeperkt staan. Dit betekent niet dat ik alles onbeperkt op voorraad heb, maar omdat het meeste handwerk is kan het zijn dat ik bepaalde onderdelen moet bestellen bij de groothandel waardoor de levertijd mogelijk ook wat langer op zich zal laten wachten. Ook dit gebeurd in overleg met de klant via de mail.
Betaling
Betalingen vinden plaats voor het plaatsen van de bestelling.
Aansprakelijkheid
Zolupa is niet aansprakelijk voor eventuele schade, vermissing, problemen met het gekozen postorderbedrijf.
Zolupa bied de klant de mogelijkheid om een op maat gemaakt product te bestellen. Blijkt de maat niet juist te zijn doorgeven, dan is Zolupa hier niet voor aansprakelijk.
Omdat Zolupa afhankelijk is van groothandels, kan het zijn dat er ineens een artikel of onderdeel niet meer leverbaar is van een sieraad of ander product wat op de website staat. In dat geval bekijk Zolupa samen met de klant welk onderdeel of artikel het meeste in de buurt komt van de op de site getoonde foto. Zolupa is hiervoor dus niet aansprakelijk te stellen.
Eventuele reparaties
Zolupa stelt de klant in staat eventuele reparaties te laten doen aan een gekocht product. Deze kosten zijn voor de klant. Afhankelijk van de reparatie of vervanging van een onderdeel kunnen de kosten verschillen. Dit gaat in overleg met de klant via de mail.
Retourneren
Op maat gemaakte/met de handgemaakte producten en/of samen ontworpen producten zijn niet te retourneren. Retourneren kan wel op ingekochte producten zoals b.v. een staninlessteel ring/ketting e.d. Dit is mogelijk binnen twee weken na ontvangst, niet gedragen en in de orginele verpakking.